Steun ons!

Voor het voortbestaan van onze fanfare maar ook voor de mooie muzikale plannen voor dit jaar is financiƫle steun meer dan welkom. U kunt ons hierbij (gratis!) helpen. Hoe werkt dat dan?

Wij als fanfare hebben ons aangemeld bij Sponsorkliks. Dat betekent dat als jij via deze link een bestelling plaatst bij bijvoorbeeld Bol.com, Coolblue, Booking.com, Bonprix, HEMA, Wehkamp, KLM, of Expedia, er een aantal procent van jouw aankoopbedrag naar ons wordt overgemaakt. Je hoeft dus niks extra te betalen, maar de webwinkel staat een deel van het aankoopbedrag af aan onze vereniging.

Door simpelweg iets online te bestellen via de Sponsorkliks link, steun je dus onze fanfare! De lijst met deelnemende webshops is groot, dus er zal vast iets bijzitten waar jij wel eens wat bestelt. Klik hieronder voor de complete lijst van winkels en om een bestelling te plaatsen.

Handig tip: voeg deze link toe aan je favorieten in je internetbrowser.  Als je dan gaat shoppen bij je favoriete webwinkel vergeet je nooit om ons gratis te sponsoren!

Alle kleine beetjes helpen. Onze vereniging een financieel zetje vooruit geven? Mail of bel dan met Karel Verhoeven (penningmeester): 0416-394014 of bestuur@fanfarewilhelminadussen.nl.