2e Altena’s Streekbierenfestival 26 juni 2023

Zondag 18 juni organiseert Fanfare Wilhelmina Dussen in samenwerking met Stichting Vrienden van Kasteel Dussen het 2e Altena’s Streekbierenfestival. Kom genieten van heerlijke streekbieren, muziek, hapjes en meer op de prachtige locatie Kasteel Dussen! Deelnemende brouwerijen zijn Ramses bier uit Hooge Zwaluwe, Stadsbrouwerij Sint Crispijn uit Waalwijk, en Woerkumer Bier uit Woudrichem. Na het grandioze succes van vorig jaar kijkt de organisatie weer uit naar een prachtige muzikale middag met heerlijke bieren. Entree: gratis. Deelname proeverij: €10,- incl. glas +1 consumptiemunt.

Aanvang: 14.00 uur

Locatie: Kasteel Dussen, Binnen 1-4 te Dussen

Programma:
Drie regionale bierbrouwers, diverse muziekgezelschappen/blaaskapellen gedurende de dag en wat te eten voor de lekkere trek.

Entree: gratis

Deelname proeverij: €10,- incl. glas +1 consumptiemunt.

Ticketverkoop ook aan de deur op 18 juni.

Voorverkoop:
Stuur een mailtje naar de mail van de fanfare bestuur@fanfarewilhelminadussen.nl. Geef hierbij je naam en het aantal personen op waarvoor je een kaartje wilt reserveren. Je ontvangt dan de betalingsgegevens via de mail. Hiermee ben je verzekerd van een ticket én je gratis glas + 1 consumptiemunt.

Vol=vol, dus ben er op tijd bij de 18e!

Wie zien je graag!

Muzikale groeten,