Steun ons via Zetjes AH Almkerk

Winkel jij bij AH Almkerk, én draag jij Fanfare Wilhelmina Dussen een warm hart toe? Help ons dan aan een mooi eindbedrag van deze actie, door je Zetje aan ons te geven. Want hoe meer Zetjes, des te hoger ons eindbedrag. Steun de fanfare en doneer je Zetjes! De actie loopt tm. 24 november.

HOE geef je de fanfare een Zetje?
1. Bij iedere €10,- aan boodschappen bij AH Almkerk krijg je een Zetje bij de kassa 2. Kies de club en het doel die het Zetje verdient; Fanfare Wilhelmina Dussen 3. Deponeer het Zetje voor de club in de actiedisplay op de winkelvloer

Albert Heijn Almkerk stelt een prijzenpot beschikbaar van € 10.000,Hoe meer Zetjes de fanfare heeft verzameld, hoe meer geld er van de prijzenpot naar onze vereniging gaat. Wekelijks wordt de tussenstand bijgewerkt op de actiedisplay en op donderdag 6 december 2018 wordt de prijzenpot verdeeld.